piątek, 29 marca 2013

I guzik Ci do tego ;)

A to bransoletka która powstała dla Anetki (naszej Fb prowodyrce wymiankowej :D ) w zbiorowej guzikowej niespodziankowej akcji na Fb "Buttons for.." . Ja wykonałam dla niej taką oto bransoletkę :D i coś czuje że to nie ostatnia ;) może powstanie nawet seria typu.... "Guzik prawda", "Grosz na szczęście", "3grosze do wściubiania" , co wy na to ... ;)






 No i znowu chwalenie się ;) Najpierw wygrana dodatkowa u Trojnady , zszokowana byłam wielką paka jaka do mnie przyszła, a w niej nie tylko przepiękny notesik , zakładka i obrazek, był tez śliczny przepisnik , słodkości , balsamik i..... masa moteczków :D 


 


 A oto niespodzianka jaka do mnie przyszła za złapany licznik "U Olinki", karteczka, stempelki i bawełniany woreczek :D



22 komentarze:

  1. a może tak "szczęśliwa trzynastka na koniczynce" :D

    ale "guzik Ci do tego" jest suuupre ! :D sam guziki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he guzika ja oczywiście nie robiłam ;) jedynie oprawiłam ;)

      Usuń
    2. w takim razie super oprawiony :)

      Usuń
  2. Bransoletka genialna!!musisz zrobić serie będzie boska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest mega! Rewelacyjny pomysł i na pewno nie utonie w powodzi 5 kg guzików i innych przydasi dla Anety:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! :))

    A na te Święta życzę dużo radości, miłości, spokoju i pogody!

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pomysłowa bransoletka *-* super


    przy okazji zapraszam do mojej krainy - http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł:D i wygląda świetnie:D jakie cuda dostałaś:D gratulacje oczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna bransoletka! Bardzo pomysłowa i twórcza ;-)) Brawa za kreatywność ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na bransoletkę. Seria jeszcze bardziej twórcza, więc trzymam kciuki za jej realizację!:--)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka! Zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka jest bardzo zabawna, seria mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zgłoszenie do rozdania!
    Bardzo podoba mi się bransoletka, czy robisz je tylko na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta powstała z myślą o pewnej osóbce ;)ale na pewno nie będzie jedyna :D

      Usuń
    2. A sprzedajesz gdzieś te cuda? :)

      Usuń
    3. Zapraszam na e-mail ;)

      Usuń
  12. Bransoletka rewelacyjna!! Taki pomysł na serię fajny. Ładne rzeczy dostałaś ;) Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki dziewczyny :*** fajnie ze wam sie podoba, dlatego tym bardziej myślę że musi powstać jeszcze jakaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz talent :)
    bransoletka świetna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic mi do tego... ale pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superaśne Twoje Guzik prawdy, bardzo pomysłowe:) Lubię kolekcjonowac guziki.....może kiedyś zrobię swoje w decoupage:) A na razie podziwiam Twoje guzikowe pomysły bizuteryjne, świetne:)Pozdrawiam, isza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)