piątek, 29 marca 2013

I guzik Ci do tego ;)

A to bransoletka która powstała dla Anetki (naszej Fb prowodyrce wymiankowej :D ) w zbiorowej guzikowej niespodziankowej akcji na Fb "Buttons for.." . Ja wykonałam dla niej taką oto bransoletkę :D i coś czuje że to nie ostatnia ;) może powstanie nawet seria typu.... "Guzik prawda", "Grosz na szczęście", "3grosze do wściubiania" , co wy na to ... ;)






 No i znowu chwalenie się ;) Najpierw wygrana dodatkowa u Trojnady , zszokowana byłam wielką paka jaka do mnie przyszła, a w niej nie tylko przepiękny notesik , zakładka i obrazek, był tez śliczny przepisnik , słodkości , balsamik i..... masa moteczków :D 


 


 A oto niespodzianka jaka do mnie przyszła za złapany licznik "U Olinki", karteczka, stempelki i bawełniany woreczek :D



czwartek, 28 marca 2013

Święta święta...

Ja tak myślę że po prostu pogodzie chyba się  z świętami pomyliło, na Wielkanoc mamy śnieg, a na Wigilię śniegu było brak ;) 

U mnie świąteczne symbole w domu skromnie zawitały, poczyniłam małe słodkie  króliczki  (wzór znajdziecie TU ), które zawiesiłam na gałązkach forsycji :) a ponieważ hiacynty dawno już przekwitły to w kolorowa osłonkę włożyłam pisaneczki ozdobione kubraczkami które dostałam od Beatki :D




 A na zajączka dla chrześniaka przygotowałam małego Królisia, wzór znalazłam w necie ;) zaczęłam go robić miesiąc temu ;) ale ponieważ bardzo się namęczyłam nad wywijaniem tych małych łapek :/ golaska wrzuciłam do szafki, dziś sobie o nim przypomniałam i na szybko szyłam mu jeszcze kubraczek ;) na szczęście jakoś się udało :D



Tymi akcentami chciałam wam życzyć Wesołych Świat, smacznych, rodzinnych i oby ciepłych i słonecznych ;) Buziaki kochani :*

poniedziałek, 25 marca 2013

Licznik złapany


No to zabawa z licznikiem zakończona, choć nie obyło się  bez niespodzianek. 
Przykro mi że nie zostało to potraktowane przez niektórych jako fajna zabawa i zagrali nieuczciwie , tym bardziej ze nagroda była bardzo symboliczna.
 Nie będę wskazywała palcem ,mam tylko nadzieje ze osoba ta ,weźmie to sobie do serca i zmieni swoje postępowanie.

 Kochani  -wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie :)

Zwyciężczynią okazała się AniaN ....gratuluję :)


niedziela, 24 marca 2013

Pseudonim artystyczny...


Zawsze chciałam mieć swój pseudonim artystyczny  tylko nigdy nie wiedziałam jaki sobie nadać, myślałam o Kika bo tak wołała zawsze na mnie siostra, ale taki już istnieje w światku biżuteryjnym ;) chrześniak woła na mnie Kaka, no ale to kojarzy mi się akurat z kaczka ;)
Często używam pseudonimu KLAMAJA , ja wiem z skąd nazwa się wywodzi i potem wam zdradzę ;)


......a teraz mi pomóżcie i napiszcie  szczerze, co Wam na myśli przywodzi nazwa 

 "klamaja"

 z czym wam się kojarzy??

ciekawe czy komuś z was kojarzy się z słowem od którego to się wzięło ;)  


Edit. 
Już wam zdradzę skąd to się wzięło, bo wyniuchała to Kasia "Fabryka pomysłów".
klamaja czytaj kłamaja  
tak bardzo bardzo dawno temu powiedział na mnie mój Tż kiedy go w coś wkręciłam, nie powiedział kłamczucha, oszustka tylko no właśnie kłamaja , słówko to tak bardzo mi się  spodobało że zostało ze mna na długo.

I ponieważ mnie kojarzy się to słowo z kłamstwem, dlatego nigdy do końca nie byłam przekonana by używać tego słówka jako pseudonimu, bym nie kojarzyła się nikomu źle, tym bardziej że to słowo jest przeciwieństwem mojej osóbki, bo nienawidzę kłamać , mącić i oszukiwać bo staram się być uczciwą osóbką ... czasem chyba nawet za bardzo  ;)
Mam nadzieje że jednak Wam -klamaja będzie kojarzyła się dobrze i miło :D


piątek, 22 marca 2013

W morskiej otchłani, dłubanki i cos przepieknego

Na początek ostatnio zrobione kolczyki "W morskiej otchłani", oczywiście w mojej ulubionej formie huśtawek i w ciekawym połączeniu kolorystycznym kamieni ;) materiały to srebro oraz jadeity i ametyst :)


I trochę dłubanek zrobionych jakiś czas temu ;)  

Czapa z której jestem bardzo dumna :D znalazłam fajny i dość prosty wzór, i postanowiłam spróbować go wydziergać a przy okazji wykorzystać do zrobienia czapy , nie myślałam nawet, ze tak ciekawie to wyjdzie :D


 Powstał też kolejny energetyczny kubeczkowy komplecik prezentowy ;)


Oraz z kwiatowym motywem który poleciał do pewnej Izy ;)




oraz dwie opaseczki na gumeczce, brązowa była zrobiona dla siostry na imieniny, a że bardzo mi się spodobała to zrobiłam i dla siebie jedna ;)



I na koniec na deserek coś przepięknego co dostałam od Beatki  z blogu "Dłubanki Beaty" w wygranym candy . Chusta jest naprawdę przepiękna, zwiewna i jestem nią wprost zachwycona :D niestety ciężko jej piękno uchwycić na zdjęciach :) Beatko jeszcze raz dziękuję za te cudowności ♥ :) a was zapraszam w odwiedziny do Beaty ;)


środa, 20 marca 2013

Moje skarby :D

Musze się wam pochwalić skarbami jakie otrzymałam w ostatnim czasie :D


Od Moniki z blogu Seszenowe tykwy - na który uwielbiam zaglądać, otrzymałam nasionka trzech odmian tykwy, z których Monia tworzy przepiekne lampy.





Następnie wygrana od Moniki z blogu Kuferek marzeń, otrzymałam piękne kolczyki które niesamowicie się mienią oraz mała niespodziankę :D śliczna zawieszkę i trochę przydasi :*





Oraz moje prezenty wymiankowe :D



Od Kasi z blogu Art-katy, otrzymałam w prywatnej wymiance przecudowne prezenty i napatrzeć się na nie nie mogę :D przepiękny adresownik z kocikami, przecudne małe pudełeczko na jakiś skarbik ;), kocikowe klamereczki, zakładeczka, a wszystko było pięknie zapakowane :D byłam oczarowana ta paczuszka :D :*
a TUTAJ u Kasi na blogu możecie zobaczyć adresownik w całej okazałości :D





Oraz w kolejnej prywatnej wymiance otrzymałam przepiękną wpinkę do włosów wykonaną bardzo pracochłonna techniką przez Kingę  - "Wisteria Garden", jest naprawdę nieduża i bardzo precyzyjnie wykonana :D 



DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ WAM PRZEOGROMNIE ZA TAKIE CUDOWNOŚCI :D

środa, 13 marca 2013

Komu piekne srebrne kolce :D

Tym razem to nie zabawa u mnie- a u mojej cudnej Kaśki vel maueczarne  z którą dzieli nas mnóstwo kilometrów bo mieszkamy po  przeciwnej stronie Polski :/ ale łączy nas wspólna pasja :D

Do wygrania u Niej na facebookowym fanpagu przepiękne długie kolczyki z srebra i kryształów Swarovskiego :D już na zdjęciu widać jak pięknie się mienią :D
Polecam i zapraszam do niej na słodkości ;) śpieszcie się bo zabawa potrwa tylko do pierwszego dnia wiosny ;)




* zdjęcie zapożyczone z blogu maueczarne.blogspot.com

piątek, 8 marca 2013

Wymianka dla przyjemności na FB

Ponieważ prezent mój już dotarła to mogę się w końcu pochwalić co dostałam w wymiance oraz co wysłałam do mojej wylosowanki  :D

Oto co dostałam od  Anny Mroczek której prace bardzo podziwiam, i gdy zobaczyłam na przesyłce że to właśnie ona mnie wylosowała, cieszyłam się jak głupia i kopertę rozdarłam w drobny maczek żeby jak najszybciej dobrać się do jej zawartości -a tam znalazłam przepiękne kolczyki... zachwytom nie było końca... są cudowne, przypominają trochę wieże Eifla , a na dole są pajączki :D :D sami zobaczcie...




 Ja wylosowałam Marysię :D miałam dylematy trochę z kolczykami, bo pierwotnie były tam karneole ale jakoś mi się ta wersja nie podobała , rozmontowałam wszystkie kamienie i postawiłam na jadeit ;)
ta wersja wygląda o niebo lepiej ....


ale to nie koniec... zrobiłam jeszcze dla niej mały charmsik "grosik na szczęście"...



I pod zachwytem filcowych torebeczek Kasi z blogu Fabryka Pomysłów postanowiłam uszyć dla Marii coś specjalnego i tak powstała moja pierwsza kopertówka :D


No i prezenty wszystkie razem...

 






środa, 6 marca 2013

Z innej beczki....

Tak mi sie teraz przypomniało o prezencie jaki zrobiłam na urodzinki małej dziewczynki :D
Ponieważ z sentymentu zostawiłam sobie moja kochana lalkę "syrenkę" z dawnych lat...  no cóż w dzieciństwie bawiłam się w fryzjera i włosów niewiele jej pozostało :P ale jako manekin się nadaje ;).... i zabrałam sie do pracy :D

Powstała krótka sukienka ślubna z osobna halką  ,podwójnym welonem  i podwiązką ( widoczna na ręce ) ;)



Następnie powstały dwa zastawy opaskowo - torebkowe..
pierwszy -to opaska z kwiatuchem, szydełkowy pasek i klejona kopertówka
drugi - to uszyte z resztek skóry mała torebka i opaska z kokardką






 No i jak mogło by zabraknąć szydełkowej czapeczki i szalika :D




wtorek, 5 marca 2013

Wspaniały dzień dzis mam :D

Ach jak dziś dzień się cudnie zaczął, słońce świeci, listonosz przyszedł wcześnie jak nigdy i oczywiście nie z pustymi rękoma :D przyniósł mi prezencik z wymianki na dzień kobiet na FB  ale to innym razem pokażę jak już mój dojdzie do obdarowanej ;)

Ale to oczywiście nie wszystko....

 Doszła również paczuszka od Anetki z blogu "Balerina szydełkowanie"   
za złapany licznik 6666 :D
Otrzymałam przecudowne kawoszki -przepiękne prawda :D oraz  herbatki :D
Dziękuję kochana za taki miły prezent z rana :*