wtorek, 26 lutego 2013

Złap licznik 7777


Ponieważ sama złapałam niedawno licznik, a obiecałam kiedyś jakaś zabawę w której miał być do wygrania pierwszy przeze mnie zrobiony kubraczek na kubek ,zatem.....

OGŁASZAM ŁAPANIE LICZNIKA 
Z NUMEREM        7777



Zasady:
* Każdy kto będzie brał udział w zabawie musi zostawić komentarz na dole (bom ciekawa ile osóbek będzie się bawiło) oczywiście zanim złapie licznik ;)
* W zabawie mogą brać tez udział anonimy ale proszę o pozostawienie imienia i pierwszej literki nazwiska
*Tym razem zabawa obejmuje tylko tereny Polski

Co trzeba zrobić:
Wystarczy mi przesłać zrzut ekranu na którym licznik osiąga magiczna liczbę 7777.
Jeżeli kilka osóbek złapie licznik , wygrywa ta która pierwsza prześle do mnie email .
Jeżeli zdarzy się że nikt nie złapie licznika na  7777 - wygrywa osóbka która prześle mi liczbę najbliższą a jednocześnie większa od 7777.

Nagroda:
Tak jak już pisałam jedna nagroda czeka już od dawna na jakąś zabawę 
jest to kubraczek na kubeczek o ten...


...ale to nie wszystko, dla wygranej osóbki zrobię również na szydełku bransoletkę serduszkową w wybranym kolorze, o podobną do tej....





Życzę zatem miłej zabawy....

Kinga



42 komentarze:

  1. ocieplacz na kubeczek! nie mam jeszcze! i ta sliczna branzoletka serduszkowa która tak mi sie podobała ! tylko raz udało mi się złapac licznik ale oczywiście przyczaje sie i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to ja chętnie:) Ostatnio spodobała mi się ta zabawa:) ale jeszcze nic nie udało mi się złapać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez się bardzo spodobała :D kto wie może się uda ;)

      Usuń
  3. Czatuję na licznik:) Śliczne rzeczy można wygrać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zapisuję do zabawy:D i czekam na szczęśliwe, mam nadzieję, 7777:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!! :D No to jest już czwórka ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. O tak zabawa fajna :D To życzę szczęścia ;)

      Usuń
  6. Przyłączam się do grupki myśliwych na Ciebie polujących ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O witaj Moniko :D zapraszam gorąco na łowy ;):*

      Usuń
  7. I ja!też chętnie zapoluje na ocieplacz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super Ja właśnie poluję u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Świetny blog :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tutaj u Ciebie, a ten twój zrzut drzewa na sciane- mmm.. zebym to ja jeszcze tak potrafila!! Staje do zabawy u Ciebie tez i od razu dziekuje za wziecie udzialu w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno dała byś rade sobie z drzewkiem :D ach jak się ciesze że i Ty się do mojej zabawy przyłączysz :D

      Usuń
  11. dziekuje za udzial w mojej rozdawajce i odwage stawienia sie jako pierwsza :)
    wyprzedzilas nawet moich stalych zagladaczy, wow :D
    powodzenia zatem w losowaniu, a jak mi sie uda, to takze zapoluje na licznik u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O hej a ja się ciesze że mogłam wziąć udział mimo ze jako pierwsza ;) do zabawy oczywiście zapraszam i trzymam kciuki :D

      Usuń
  12. Zgłaszam się na polowanie :) i cieszę się, że trafiłam na taki ciekawy blog, zadomowiłam się już :) Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja zaczynam czaić się na szczęśliwą liczbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzadko udaje mi się upolować ... no raz sie udało :D ale siądę w krzakach i będę próbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to łatwa sztuka, ale fajna zabawa, moze akurat sie uda :D

      Usuń
  15. śliczności, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wysłany:) czy pierwsza nie wiem bo strasznie długo mi się załączał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla najlepszego myśliwego ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)