czwartek, 21 lutego 2013

Wymianka z Kaśką

Już wiecie że kocham wymianki, tym razem zaproponowałam ją Kaśce z blogu Fabryka Pomysłów do której bardzo lubię zaglądać :D
Zrobiłam dla niej dwie pary maleńkich sztyfcików, gdyż Kasia biżuterii za bardzo nie nosi, oraz ofiarowałam jej trochę przydasi ;) Kolczyki to maleńkie miedziane serduszka oraz oprawione w srebro -labradoryty.



A co ja dostałam sami zobaczcie i zazdroście ;)
Kasia uszyła dla mnie taką piękną kopertóweczkę z cudowna aplikacją i bajecznym wnętrzem  :D

 


12 komentarzy:

  1. Kolczyki śliczne i urocze:) A takiej pięknej kopertówki oczywiście zazdroszczę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* oj tak kopertówka cudowna :D

      Usuń
  2. te serduszka sa przekochane, a i Ty dostałaś piękną rzecz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć tak udanej wymianki, upominki z obu stron są piękne ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja jestem bardzo ucieszona z prezenciku jaki otrzymałam

      Usuń
  4. Moja droga!
    Kolczyki serduszkowe to mój hit, noszę je od czasu gdy tylko otworzyłam pudełeczko. Oczywiście mam dodatkowy dylemat, bo czasami zastanawiam się czy przypadkiem nie zamienić je na drugą parę, ale chwilowo serca wygrywają;)
    Myślę, że nadejdzie czas także na te niebieskie!

    Cieszę się, że kopertówka się podoba:D Bo najważniejsze to zadowolona koleżanka!!
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie tez bym serduszka nosiła najczęściej, bo sa wesolutkie, a labradoryty takie bardziej "zwyklejsze" za to maja piękną niebieska poświatę ;)ja te kamyki mam na palcu i bardzo często się w nie wpatruje- sa magiczne :D

      Usuń
  5. Kingo..zakochałam się w tych miedzianych serduszkach od pierwszego wejrzenia tez chcę takie,jakbyś chciała to z chęcią zrobię z Tobą wymiankę a jak nie to zakupiła bym takie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)