piątek, 22 lutego 2013

Kolejne szydełkowce.....

No to jeszcze trochę szydełkowych Tworków .... ;)

Komplecik którym obdarowałam Ksenię, mega kolorowy i mój pierwszy kwadrat ala pledzikowy :D bardzo fajnie wygląda jako podkładeczka :D




oraz dla siebie zrobiłam komplecik kawowy... miały być sowy a wyszły koty :D nawet i lepiej ;) podkładka pod talerz tylko jedna bo z robieniem kół dostaję nerwicy ;)


osłoneczki na doniczki :D


 oraz czapa nie do końca wyszła mi na dole , ale jak się ją założy to tego nie widać  ;)





Chciałam się jeszcze pochwalić że złapałam (jakby) licznik u
 Anetki z blogu "Balerina szydełkowania".
 Zapraszam też do odwiedzenia jej bloga i obejrzenia pięknych szydełkowych prac :D



 A Adze z blogu "Za dużo o słowo" chciałam bardzo podziękować za wyróżnienie 
"Liebster Blog" -  dziękuję kochana :*
 



42 komentarze:

  1. Widzę, że szalejesz i rozkręcasz się szydełkowo:)
    Wspaniale podobierałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oj tak szaleje ostatnio niesamowicie, no nie moge od rak odkleic tego szydełka hehe ;) :*

      Usuń
  2. Wszystko piękne! Pierwszy komplecik bardzo żywy i radosny kojarzy mi się z latem:) Drugi fantastyczny, ja tam widzę jednak sowy;)Czapa wyszła super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana :D Faktycznie- teraz jak tak piszesz to widzę nadmorskie słonce na podkładce :D

      Usuń
  3. Świetne robótki, piękna czapa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kompleciki szydełkowe bardzo energetyczne ;-)) bardzo pomysłowe osłonki i czapunia tez sympatyczna ;-)) Zaległości na Twoim blogu nadgoniłam... nie mam pojęcia jak tyle przeoczyłam twórczych postów ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się kochana, to ja leniłam się długo z postami a jak się wszystkiego tyle uzbierało to musiałam nadrobić za jednym zamachem wszystko hihi ;)

      Usuń
  5. ale poszalałaś !! czy czegoś nie da się zaszydełkować?? :) ale ten pierwszy zestaw jest chyba najbardziej energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak tak pomyśle to chyba da się wszystko, trzeba mieć tylko pomysł, czas, umiejętności i duuuuuuzo włóczki :D

      Usuń
  6. nic tylko co chwile zaskakujesz nowymi cudeńkami jakie wychodzą z pod Twoich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D oj Ty tez zaskakujesz ślicznościami na blogu :D

      Usuń
  7. Piękne a komplecik niebiesko pomarańczowy cudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe!
    Chowam się do dziury ze swoimi dziergańcami :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Co Ty gadasz Goyu nie masz co się chować, Twoje dziergańce sa przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo po prostu!
    A te kolorki cudowne :)
    Ja właśnie stawiam pierwsze kroki z szydełkiem ;P Ale nie ma co marzyć żebym kiedyś tak umiała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne pewno będzie dobrze jest naprawdę dużo fajnych filmików na you tube i rożne fajne opisy na blogach :D

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej , dziś przesyłka wyruszyła do Ciebie :)
    Widzę , że radzisz sobie z szydełkiem i wcale nie jest tak źle .
    Jak to mówią *pierwsze koty za płoty* , czekam co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO dziękuję :*:D Ćwiczę dużo i powoli wychodzi coraz lepiej, ale to wszystko jest jeszcze nie do końca dokładne robione na wyczucie :/ powoli przechodzeń do wzorów, ale tu już jest gorzej ;)

      Usuń
  13. Świetna jest ta wisząca osłonka na doniczkę!
    W moim rodzinnym domu miałam takie wiszące, ale zrobione z jakiejś grubej, szorstkiej nici. Wróciły wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak kiedyś się robiło makamowe osłonki z lnianego sznurka bodajże :D moja mam tez takie miała, no ale żę makramów nie umiem pleśc to zrobiłam szydełkowe kolorowe :D

      Usuń
  14. komplecik kawowy jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako notoryczna "pijaczka" herbaty stwierdzam, że komplety podkładkowo-ocieplaczowe są świetne! Energia aż kipi :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana oto właśnie chodziło :D miał porażać optymizmem :D

      Usuń
  16. jak kolorowo!dużo szydełkujesz,będę zaglądać.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ćwiczenie czyni mistrza :D wiec staram się w każdej wolnej chwili :D Dzieki i pozdrawiam ciepluchno :*

      Usuń
  17. szydełko pochłonęło Cie na maxa:D kotki są świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio czytałam książkę w którą wpleciony był motyw szydełkowania, aż zachciało mi się spróbować :) Ale, że mam słomiany zapał to narazie zostanę przy podziwianiu dzieł takich zdolniach jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie martw się ja tez walczyłam z sobą przez lat parę, az w końcu przyszła chwila że sie zaprałam i udało się :D na pewno i Ty się prędzej czy później nauczysz :D

      Usuń
  19. Piękne ozdoby - początki bywają wyzwaniem, a potem to już tylko przyjemność :)))
    Kubeczek z podkładka tęczowe urocze detale :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda jak już mniej więcej sie wie co i jak robić to o wiele przyjemniej idzie praca :D mam nadzieje ze kiedyś i ja wyczaruje takie piękne chusty jak Twoje :D

      Usuń
  20. Ależ cudne zestaw ,a sowy są powalające.
    Zdolne rączki masz.
    Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)