wtorek, 8 stycznia 2013

Serduszkowo

W najbliższym czasie będzie dalej serduszkowo :D w końcu już dużym krokiem nadchodzą Walentynki ;) a to czas przesycony serduszkami, niestety czasem aż mdlącymi :/
Na początek powstały 2 bransoletki  do których doczepione są małe serduszka , na których będę mogła wybić pojedynczą literkę ;) Pierwsza jest trochę cukierkowa wykonana z Jadeitu socho i oczywiście srebra, a druga bardzo delikatna i surowa, z granatami z przodu medalika serduszko wypełnione przepalonymi kuleczkami, a z drugiej strony wybity napis LOVE :D



34 komentarze:

  1. podoba mi się ta po lewej - taka delikatna ale przyciągająca uwagę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej to zostawiła bym obie dla siebie, ale ile można tego nosić na ręce ;)

      Usuń
  2. Obie bransoletki są urokliwe i śliczne ;-)) Brawo, masz wielki talent ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, choć talentu wcale dużo nie mam, a weny coraz mniej ;)

      Usuń
    2. Wena to kwestia czasu... czasem jej dużo, czasem mniej... tez tak mam ;-)) A kolor czerwony na łapkach lubisz ??

      Usuń
    3. Oj mi coś uciekła na długo ta wena ;)czerwony.. na paznokciach i owszem hehe ;)

      Usuń
  3. Obie są śliczne:)
    Jedna na prawą a druga na lewą rękę bym nosiła, pomimo tego, że nie lubię różowego;)
    Produkuj dużo swoich arcydzieł, bo świetne masz pomysły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się pierwsza:D druga też jest ładna, szczególnie to serduszko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że jednak pierwsza prym wiedzie ;) dzięki :*

      Usuń
  5. śliczne, bardzo urocze przez to że delikatne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :D bo ja właśnie takie delikatne uwielbiam co by na ręce nie ciążyły bardzo :D

      Usuń
  6. Śliczne bransoletki :)
    Dziękuję za zgłoszenie na moje Candy :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna biżuteria u Ciebie, jest co oglądać. Bardzo mi się podoba. :) Miło mi że wzięłaś udział w mojej zabawie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna biżuteria u Ciebie :O)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia życzę :O)
    Pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie bransoletki są urocze, delikatne a jednak wyraziste, a w rzeczywistości zapewne jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach :) Jestem tego w 200% pewna, wiem co mówię, bo jestem szczęśliwą posiadaczką kolczyków "Hekate" i "Przebiśniegi" od Kingi, które są po prostu zjawiskowe :D

    Pozdrawiam
    Paulina S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O witam Pani Paulino :D Ogromnie się cieszę że kolczyki znalazły w końcu przemiłą osóbkę jak Pani, którą zauroczą i je przygarnie , dziękuję za przesympatyczne komentarze... są jak miód dla oczu :*
      Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
    2. Jaka ja tam pani, Paulina po prostu ;) Jestem pewna, że jeszcze nie raz zakupię któreś z Twoich (przepraszam, że tak bezpośrednio, ale ja bezpośrednia dziewczyna jestem ;)) cudnych dzieł, tylko najpierw muszę trochę podreperować budżet :D Albo może uda mi się wygrać w końcu milion w Lotto, wtedy to bym dopiero zaszalała, wykupiłabym wszystko bez wyjątku! Ach się rozmarzyłam :D

      Pozdrawiam
      Paulina S.

      Usuń
    3. To trzymam kciuki za te miliony Paulinko, albo chociaż za pół ;)hehe :D Oj poszalało by się wtedy na pewno. Dziękuję za odwiedzinki, mam nadzieje że nie ostatnie ;)
      Jak by coś to pisz na klamaja@tlen.pl ;)

      Usuń
  10. Piękną biżuterie tworzysz , życze powodzenia w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria! Świetny pomysł z personalizacją i wybiciem literki!
    Dziękuję za udział w candy!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedzinki :* i ja pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i delikatne bransoletki :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam serdecznie po wyróżnienie :)
    Szczegóły tutaj:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/01/kotek-i-moje-drugie-wyroznienie.html
    Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki przepiękne i delikatne :-) dziękuję za udział w kwiatowym candy, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)