sobota, 19 stycznia 2013

Romantyczne klimaty...

No to dalej w klimacie walentynkowym ;)
Tym razem powstało coś dla uszu ;) małe kolczyki "Serca małe dwa" - miedziane serduszka osadzone na srebrnych sztyftach , oraz długie srebrne kolczyki "Koralowa laguna", z kawałeczkami koralowca, zawieszone na pięknych wzorzystych sztyftach.
A Wy w jakiej formie kolczyki lubicie?? Małe czy duże? Długie czy krótkie? Złote czy srebrne? Jestem bardzo ciekawa ;)

Ja najbardziej lubię długie kolczyki w formie huśtawek , ogólnie takie, by coś działo się u ich dołu niż u góry, jakoś tak wole by jednak przyciągały wzrok do szyi niż do ucha, takie małe kompleksy  ;) A jeśli sztyfciki, to takie naprawdę maluteńkie.




34 komentarze:

  1. te serduszka są naprawdę urocze, wiszące natomiast bardzo łądne
    ja popierwsze to kolczyki srebrne a jak już to z czarnym połączone i raczej wiszące ale sztyfciki mam za to "na stałe" w dodatkowych dziurkach w uszach i są to z kolei malutkie srebrne kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja, dodatkowa dziurka w uchu "wypełniona" prawie na stałe ;) bo jak się ma silikonowego baranka to nic nie przeszkadza ;)Srebro to i mój faworyt :D

      Usuń
  2. te koralowe są boskie! ja lubię długieee srebrne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to widzę że bardzo dłuuugie ;)

      Usuń
  3. piękne kolczyki:D piękniejsze wydają się te drugie, ale dla mnie pasowałyby te pierwsze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak mam że podobają mi się najczęściej takie których osobiście nie nosze ;)

      Usuń
  4. Piękne cudeńka tworzysz;)Dziękuję za udział w moim Candy i pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:) W tym wypadku bardziej podobają mi się serduszka, ale lubię też długie kolczyki. Zdecydowanie srebro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak małe pasują zawsze , a większe kolczyki to jednak nie zawsze na co dzień ;)

      Usuń
  6. Te długi są urocze :) przestałam nosić kolczyki po urodzeniu córki bo bałam się że mi uszy oberwie :) i od 10 lat założyłam tylko kilka razy - niestety uszy od razu mnie bolą :/ myślę żeby znów zacząć - najpierw coś małego i stopniowo dodawać długość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie dość ze by córcia "oberwała" Ci uszy to jeszcze przez przypadek mogła by połknąć kolczyk ;) tez tak myślę że powinnaś zacząć od małych kolczyków - sztyfcików ,żeby nie obciążać ucha i koniecznie z silikonowym barankiem, żeby dodatkowo nie podrażniał, takie silikonowe zamknięcia można często dostać z tanimi zwykłymi sztyfcikami :)

      Usuń
  7. Witam , bardzo ładną biżuterię Pani tworzy .Będę tu często zaglądać. Zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już ktoś wcześniej wspomniał - serduszka są urocze :) Moja siostra z pewnością by je porwała, bo uwielbia takie małe wkrętki. Ja za to uwielbiam długie, duże i srebrne kolczyki, więc bliższe mojemu sercu są te z koralowcem i w ogóle ubóstwiam gronka, są takie "zwiewne" i kobiece :)

    Pozdrawiam
    Paulina S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę Paulino że wybierasz kolczyki w moim typie .. duże długie i srebrne :D nie wiem jak Ty, ale ja za złotem zbytnio nie przepadam,oksydowane srebro bardziej mnie przyciaga, chociaż złoto w połączeniu z czarnymi koralikami wygląda naprawdę ładnie :D

      Usuń
  9. Piękna biżuteria!
    Zapraszam cię do mnie po odbiór wyróżnienia:)

    fpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. duże duże długie i wyraźiste:) kolczyki to moja ulubiona biżuteria. Bez wisiorka, bransoletki, pierścionków, byle były duże kolczyki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam podobnie, teraz mi sie zupełnie odmieniło ;)

      Usuń
  11. Małe kolczyki są urocze, ale te długie bym porwała, zachwycają:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze wymiękłam, uwielbiam biżuterie :) cuda robisz Kingo aż zazdroszczę umiejętności:) Dzięki za udział w moim candy:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otrzymałaś ode mnie wyróżnienie, zapraszam po odbiór na blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetną biżuterię tworzysz!
    Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I jedne, i drugie kolczyki urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)