wtorek, 15 stycznia 2013

Kubraczek ;)

Zacznę od tego że na naszych wszystkich WOŚP-owych aukcjach zebraliśmy 18 290,05 zł :D uzbierała się naprawdę ładna sumka, co za ile poszło możecie zobaczyć TUTAJ .
Jestem bardzo dumna że mogłam wziąć w nich udział w raz z gromadą wspaniałych osóbek :D

A teraz wam pokażę jaki wydziubałam kubraczek na kubeczek.
Na szydełku umiałam tylko i aż oczka robić, i bardzo chciałam się nauczyć z czym to się je, zamarzył mi się kubraczek na kubeczek, zwłaszcza jak zobaczyłam jakie śliczne Goya Rose  wydziergała ;) wiec co..... ja nie mogę, a mogę, i zaparłam się, przeglądnęłam filmiki o szydełkowaniu krok po kroku , poćwiczyłam i się udało :D nawet machnęłam kwiatucha pikotkowego  ;) Powiem wam że szydełko naprawdę wciąga ;)

A oto wspomniany kubraczek.....


i uwaga niedługo ogłoszę rozdawajkę w której będzie ten kubraczek do wygrania....
ale musicie jeszcze trochę na nią poczekać ;)

Przy okazji chciałam bardzo gorąca podziękować za kolejne dwa wyróżnienia
 ... które otrzymałam od:
 Dobrosławy  z blogu "Papierkowa strona Dobrosławy" 
oraz od Ewy z blogu "Evebellar"

bardzo wam dziewczyny dziękuję :*


29 komentarzy:

  1. Ale cudowny kubraczek :))) Bardzo, bardzo mi się podoba :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. No brawo!!!! I gratuluje wyroznien i oczywiscie zebranej kwoty na WOSP:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kwota !! pogratulować :)

    a skoro kubek gorącej herbaty grzeje nasze ręce to i kubek ogrzać musi coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kubraczek śliczny i podziwiam zawzięcia w temacie :) mnie ciągle kusi szydełko ale boje sie że raczej n ie miałąbym cierpliwości i że jest dlamnie poprostu za trudne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W brew pozorom szydełko to nie taki diabeł straszny :D więc namawiam :D

      Usuń
  5. Śliczny:) Ja też bym coś kiedyś na szydełku chciała zrobić, ale na razie brak czasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że niedługo sie trochę znajdzie ;)

      Usuń
  6. Piękny! Ty bestyjko utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo! Szydełkowanie wciąga, oj wciąga.. sama dobrze o tym wiem ;-)) Kubraczek śliczniusi i czekam na kolejne szydełciaki w Twoim wykonaniu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D na pewno pokuszę ię o co trudniejszego jak tylko nabiorę wprawy :D

      Usuń
  8. Śliczny ten kubraczek,a kwiatuszek super, sama też szydełkuję i wiem jak to wciąga:D A dodatkowo nominowałam Cię do Liebster Blog, więc zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy kubraczek :) Teraz kubek na pewno nie zmarznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki na kubeczki! Idealne na zimowe, dlugie wieczory! :)
    Przecuuuudowne :))))
    Pozdrawiam, i zapraszam na mojego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :D na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziś znów pozwoliłam sobie tu "wejść" i pobuszować w twoim świecie ...

    dziękuję za obecność u mnie ... tą namacalną przez zostawienie kilku słów

    a u ciebie widzę fajne "zabawy" i poszukiwania ...
    to cieszy bo dzieki temu JESTEŚ SOBĄ !!!
    super ... taką zostań ...

    bedę zaglądać ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ocieplacz na kubeczek- piękne kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D caly czas czeka na ogłoszenie konkursu lub zabawy ale jakos nie moge sie za to zabrac ;)

      Usuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)