środa, 2 stycznia 2013

Candy wyniki

Zakichany dzień dzisiaj mam, i choć jestem dziś wyjątkowo pociągająca, to czuję się jak by wróciły do mnie smarkate lata ;) A tak na poważne -  dopadło mnie przeziębienie, mimo tego będąc jedną nogą w łóżko, zabrałam się do roboty ;) Do candy zgłosiło się aż 91 osóbek :D co dało 167 losów ;)
 Trochę czasu zleciało na ich wklepanie  i wycięcie ....


 ... a potem poczułam się jak ten świstak..... co zawija te sreberka... końca nie było widać.... ale się udało....

.... no to czas przyszedł na losowanie, wiec dopadłam Sierściucha, zachęciłam do losowania szurając losami i maszyna losującą ruszyła.....


... po chwili Sierściuch trzymał jeden los w pyszczku.... szybko to uwieczniłam i zagarnęłam los bo zaraz mogło by niewiele z niego pozostać.....


.... i oto mamy wygraną....


Proszę Cię kochana o kontakt na adres klamaja@tlen.pl.


Dziękuję raz jeszcze wszystkim za liczny udział, i nie martwię się , na pewno niedługo będzie następne Candy może walentynkowe tym razem.....








21 komentarzy:

  1. Gratulacje, a ja dziękuję za zabawę :-)
    wszystkiego dobrego w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zabawę :) takiej sierotki Marysi jeszcze nie spotkałam :D gratulacje dla Mrumru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dziękuję za zabawę :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna maszyna losująca, dziękuje za zabawę, podrap kociaka za uszkami w moim imieniu. Pozdrawiam i zapraszam odwiedź mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje - to sie nazywa miec szczescie w nowym roku:) Pozdrawiam i dzieki wielkie za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :)
    i dzieki za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze ^^ ciesze sieniesamowicie ^^ jak zobaczyłąm pierwszą fotke z losującym kociakiem pomyślałam sobie że jak już losuje tak wspaniałe zwierzątko to fajnie byłoby wygrać ^^ podziękowania dla Sierściucha! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wylosowanej i dziekuję za mił zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dziękuję za zabawę, dużo zdrowia życzę.
    Zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Zapraszam na mó konkurs http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kot wylosował karteczkę z napisem mru mru:D ale fajnie trafił:) Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, dziękuję, pozdrawiam :) zapraszam do siebie
    joycraft-lusi.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! i dziękuję za zabawę:)
    choć szkoda że to nie ja:(

    OdpowiedzUsuń
  15. He he, Mój Sugar łapką wygarniał los szczęśliwy, zobaczymy , co zrobi Jasiek:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)