piątek, 4 stycznia 2013

Aukcje WOŚP-owe

Już ruszyły nasze AUKCJE WOŚP-owe  :D do wylicytowania jest wiele pięknych przedmiotów zrobionych przez biżuteryjki z całej Polski to też zachęcam gorąco do licytacji  ;) Moje charmsiki możecie znaleźć w:






Na tych oraz pozostałych AUKCJACH  możecie zobaczyć buźki osóbek które stworzyły poszczególne elementy bransoletek oraz naszyjników ;)


Równie gorąco zapraszam na cudowne aukcje zaprzyjaźnionej biżuteryjki MAUECZARNE 




*Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym poście, oczywiście nie mojego autorstwa , są zapożyczone z powyższych aukcji.


11 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria, noi posłuży do czegoś dobrego :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, trzymam za Was kciuki !! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne!! mam nadzieję, że zbierzecie super duzo kasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się 3 bransoletka:D trzymam kciuki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię takie brzęczące bransoletki! Szczytny cel i powodzenia w licytacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kingo jakie to Twoje ♥ cudne - wszystkie urocze, ale to Twoje tak pozytywnie na mnie patrzy :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki dziewczyny, sama tez trzymam mocno kciuki żeby nasze wszystkie aukcje poszły za bardzo wysokie ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzisz, nie wiedziałam o tych bransoletkach. Świetne są, trzecia po prostu urzekła mnie baaardzo, cudna! Super, że tak wiele osób wpadło na podobny pomysł, bo nie dość, że połączyło się wiele "sił" to jeszcze jaki cel! Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam że to fajna sprawa, warto robić coś razem bo przynosi to fantastyczne efekty, jak to się mówi w kupie siła ;)

      Usuń
  9. podziwiam twoją bizuterie
    zapraszam po wyróznienie LIEBSTER BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)