piątek, 7 grudnia 2012

Wymianka Mikołajkowa na FB

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do Wymianki Mikołajkowej na FB zorganizowanej przez wspaniałą i zdolną ANETKĘ :D A ponieważ kocham takie akcje to zgłosiłam się do zabawy bez wahania - uzbierało się nas 68 osóbek nie tylko tworzących biżuterię :D

Mnie wylosowała Iza   i jestem wprost zachwycona z  prezentu który dotarł do mnie akurat na Mikołajki :D komplet jest niesamowity- wykonany z miedzi i ukochanych labradorytów :Da w dodatku kolczyki w mojej ulubionej formie huśtawek :D Piękny prawda :D


Ja w wylosowałam DAGMARĘ która robi piękną biżuterię :D i zanim zabrałam się do pracy  trochę ja przelustrowałam hehe, odkryłam że jej ulubionym kamieniem jest Ametyst wiec nie mogło go tam zabraknąć, w kolczykach jest tez motyw motyli , ale mało zauważalny ;) Prezencik zapakowałam w maleńkie świąteczne pudełeczko :D




10 komentarzy:

  1. Świetna wymianka! Misterne cudeńka otrzymałaś i równie misterne cudeńka zrobiłaś Ty na te okazję. ;-)) Brawa dla Was, aż sama mam ochotę na jakąś wymiankę (chyba rok nie miałam takowej) ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wymianka świetna :D jestem z niej bardzo zadowolona :D bo wymianki kocham :D

      Usuń
  2. oj podziwiam Twoje dzieła, wymianka świetna jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna biżuteria:D widzę, że wymianka się udała, też biorę udział i właśnie przygotowuję prezencik:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak udała się bardzo, fajne są takie zabawy :D

      Usuń
  4. Dziekuję za udział w Candy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że sie nie spóźniłam... Najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)