poniedziałek, 3 grudnia 2012

Szczęściara

A zaraz zdradzę wam dlaczego :D 
Niedawno wygrałam , dodatkową nagrodę dla obserwatorów w MONTOWNI ODY i dziś dotarła do mnie paczuszka. Prezencikami byłam zachwycona :D w paczuszce znalazły się śliczne kolczyki, czekoladka i cudowny przepiśnik, który już zadomowił się w mojej kuchni :D przepiękny zarówno jest z zewnątrz jak i w środku co możecie zobaczyć na drugim zdjęciu :D




A  to jeszcze nie koniec mojego szczęścia i zaskoczenia
gdyż wczoraj okazało się że wygrałam jeszcze Candy urodzinowe MAMOZMAGAŃ 


Wiec czyż nie jestem Szczęściarą :D

5 komentarzy:

  1. Szczęściara! Piękne prezenty!
    Gratuluję
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście szczęściara:D ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam, może mi się kiedyś poszczęści:D a teraz życzę Ci, żeby było tak dalej:D i gratulacje:D jeśli byłabyś zainteresowana może spróbujesz szczęścia w moim rozdaniu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)