czwartek, 6 grudnia 2012

Różności

Od czego by tu zacząć ..... jak wiecie biorę udział w pewnej akcji ;) o której wspominałam już TUTAJ   zdecydowałam się zrobić 3 serduszkowce charmsy i dziś mogę pokazać wam już wszystkie :D pierwsze z srebra, miedzi i mosiądzu, drugie z srebra, jadeitu i granatu i ostatnie, moje ulubione z labradorytem :D





Ostatnio Pani Michalina dla której powstały TE kolczyki poprosiła mnie również o zrobienie do nich wisiorka :D mam nadzieję że się jej spodoba ;)




 I na koniec moje wczorajsze wypocinki i zabawa z żywicą- która korciła mnie już od pewnego czasu, próbowałam stworzyć przestrzennego malowanego kwiatucha, na żywo tą przestrzenność trochę widać na zdjęciu już nie bardzo , mimo wszystko fajnie było spróbować czegoś nowego :D



 


13 komentarzy:

  1. Cudowne zawieszki a cel szczytny ;-)) Wisior idealny do kolczyków wcześniej zrobionych, a że wyobraźnię mam duuuużą to przestrzenność bransoletki widzę ;-)) Cudeńka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zawieszka w 1 rzędzie- cudowna:D wszystkie są świetne:D bransoletka ostatnia, taka delikatna, podoba mi się niesamowicie, z resztą tak jak i ten wisiorek, który na pewno się spodoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinga, twoje prace są piękne. Ja nie noszę biżuterii ale Twoją nosiłabym z dumą. Piękne, misterne sploty. Uwielbiam takie "drucikowe"
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociki pochłaniają sporo czasu, ale efekt końcowy zawsze wynagradza :D :*

      Usuń
  5. bardzo piękne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna twórczość! Wszystko bez wyjatku jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace, nie raz wzdychałam do Twoich kolczyków!:) Dziękuję za odwiedziny u mnie:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wzdycham do Twoich :D nie raz będę zaglądać bo prace niesamowite :D

      Usuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)