wtorek, 6 listopada 2012

Wymiankowo.

Bardzo lubię wymianki- dzięki nim mam już wiele przepięknych rzeczy, choć przyznam że czasem to nie łatwa sprawa żeby trafić z gustem drugiej osoby. 
A teraz wam pokaże co ostatnio w wymiance dostałam od JOANNY...
mnóstwo szydełkowych kwiatków i listków, przepiękną kwiatowa broszkę oraz cudny zwierzyniec, czyż nie fantastyczne :D
Niestety z tego wszystkiego nie obfociłam moich darów, no ale trudno ;) 

edit: TU możecie zobaczyć co otrzymała ode mnie Joanna ;)
 






4 komentarze:

  1. ale cudowne rzeczy dostałaś!!! zazdroszczę, bo uwielbiam szydełkowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jak już pisałam zadowolona bardzo jestem ( chociaż właściwie najbardziej to Ola bo pożycza moje kolczyki często):)
    Przepraszam,że kółek nie założy łam zwierzętom, ale chwilowo ich brak u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze :) Szczególnie te niebieskie
    Pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
    http://www.montowniaody.pl/2012/11/ostatnio-dostaam-wyroznienie-liebster.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)