czwartek, 22 listopada 2012

Na życzenie... + dokładka cukierasów

Na życzenie przemiłej Pani Michaliny wykonałam jeszcze raz kolczyki "Górskie potoki", nie było to proste gdyż  użyte tam kamyki były ze mną już sporo czasu, a znalezienie podobnych uważałam za prawie niemożliwe. Jednak po kilkugodzinnych poszukiwaniach przez kilka dni udało się znaleźć kamienie o podobnym odcieniu :D - niebieskie onyksy ;) i oto są , choć ostatecznie zostaną jeszcze trochę skrócone :D .



A to nie koniec , tak sobie myślałam co by tu dorzucić wam do mojego CANDY  , wiec na początek coś skromnego, kilka kolorowych spinaczy które wygięłam na kształt serduszek, pomysł nie jest oczywiście mój.... ooo można go znaleźć np  tutaj .







4 komentarze:

  1. Górskie potoki śliczne:-) Lubię takie długasne kolczyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolczyki, niebiańskie! ;))
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)