czwartek, 15 listopada 2012

Candy Noworoczne ;)

Jak pewnie zauważyliście często biorę udział w rożnych candy , no ale sami wiecie że ciężko im się oprzeć -prawda ;)  Sama również bardzo lubię je organizować :D
 to też ogłaszam kolejne- tym razem.......

 CANDY NOWOROCZNE 

...ponieważ zapisy trwają do końca tego roku ;) czyli do 31.12.2012 do godz. 23:59 :D
Do wygrania napewno jest to co widać na zdjęciu- czyli kocia zakładka z dzwoneczkiem ;), obrączka z napisem love oraz nausznica z karneolem, ale to nie wszystko!!!!!
na pewno jeszcze coś dołożę - wiec uważnie śledźcie bloga to na pewno się dowiecie co to będzie ;)






zasady obowiązkowe:
1.komentarzem wyrazić chęć wzięcia udziału w candy 
2. umieścić  na pasku bocznym, lub w poście - powyższe zdjęcie wraz z linkiem do tego postu , 
fajnie jak byście zostawili informację gdzie je umieściliście  ;)
i w ten oto sposób otrzymacie 2 losy w zabawie

W zabawie mogą również brać udział osoby nieblogujące i anonimowe
takie osoby otrzymają 1 los w zabawie  
wystarczy że w komentarzu wyrażą chęć udziału i pozostawią swój adres emailowy ;) 

Oczywiście miło mi będzie jak dodacie mnie do obserwowanych, lub polubicie na facebooku, ale to już nie jest obowiązkowe  ;)

Pozdrawiam.... Kinga !!! :*

Edit (22.11.2012) Dokładka pierwsza.

Mówiłam że coś dołożę , więc na początek spinacze serduszka ;)




Edit (30.11.2012) Dokładka druga.


Edit (30.12.2012) Dokładka trzecia







97 komentarzy:

  1. no oczywiście się zapisuję,prezenty śliczne:)
    banerek w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie tworzysz!! oczywiściwe się ustawiam:)
    dziękuję za odwiedzinki u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam po wyróżnienie:)
      http://asia-filc.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html#comment-form

      Usuń
  3. Zapisuję się na te piękności:) Info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  4. obrączka normalnie mnie zauroczyła!!oczywiście że się zapisuję,na pasku bocznym info umieściłam:)pozdrawiam regionalnie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinia ja chcę obrączkę! Cudnaaaaaa!

    Później u siebie wrzucę info. Wiesz gdzie szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odpuszczę. Staję w kolejce. A pasek boczny na www.kreatywnanuda.blogspot.com masz zarezerwowany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Kocia zakładka dla mnie!!!! Lubię czytać i uwielbiam koty!!! info boczny pasek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne rzeczy robisz ! dzieki za wizyte u mnie i zaproszenie.
    Staje grzecznie w kolejce i serdeczne pozdrowienia sle z Florydy

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne skarby:) Ustawiam sie i ja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Po takie cudności i ja sie ustawiam, banerek na pasku bocznym, prawym mojego bloga http://nitkowyswiat.blogspot.com/ ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie:)
    z chęcią stanę w kolejce po słodkości :)
    banerek w pasku bocznym :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Po takie cudeńka to ja się też ustawiam w kolejce!!!! Wszystko mi się szalenie podoba! Banerek umieszczam na pasku bocznym. XOXO:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Zgłaszam się do Twojej zabawy :)
    Banerek umieszczony tradycyjnie u mnie po prawej stronie w Candyland :)
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bierzemy udział
    banerek : okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten kocio, szczególnie że nie mam ładnej zakładki;-p może się poszczęści:) już wstawiam banerek
    Tymczasem organizuję u siebie mój pierwszy konkurs. Może akurat spodoba Ci się to co tworzę. ZAPRASZAM:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się chętnie dopiszę! ;)
    Baner na pasku bocznym ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wezmę udział w zabawie. Podlinkowany banerek umieściłam w pasku bocznym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    2 los
    facebook : sabo eva
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do udziału, może akurat się uda bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne candy :) Zgłaszam się również, mam wielką chęć zobaczyć kota z bliska ;)
    Info: pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  22. o i ja się chętnie zgłoszę! info umieszczę w bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :) Banerek już jest na pasku bocznym :_

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta nausznica *.*
    chętnie się zgłaszam a banerek znajdziesz z boku na : http://lawendowa-szafa.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja też, i ja też!:D Z największą przyjemnością wezmę udział - podziwiam Twoje prace, więc ostrzę sobie ząbki,a nuż widelec? :)))
    Info u mnie na blogu na bocznym pasku.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  27. a banerek u mnie w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się;)
    dodałam baner w pasku bocznym fraglesik.blogspot.com
    i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się ustawiam w kolejce.
    A benerek tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja się zapisuję:D nagrody są bardzo atrakcyjne:) baner umieściłam w pasku dolnym na blogu: http://anikatera.blogspot.com/
    Zapraszam Cię też na rozdanie u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za zaproszenie na takie sympatyczne candy ;)
    Baner umieściłam na pasku bocznym - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moją uwagę przyciągnął kociak :) Na zakładkę mam największą chrapkę ;)

    Bannerek tu: http://szczescie-jest-jak-motyl.blogspot.com/p/a-moze-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam do udziału w candy oraz zapraszam również na moje :-) Nagrody piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. Twoje nagrody, bo moim to jeszcze wiele do doskonałości brakuje :-)

      Usuń
  34. Chętnie się zapisuję, bamerek w pasku bocznym: http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. chętnie przygarnę :) banerek na bocznym pasku joycraft-lusi.blogspot.com
    pozdrawiam i zamraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  36. Z chęcią ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się! cuda same widzę ^^

    bannerek na pasku bocznym na blogu: http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. No z zachwytu mowę mi odjęło... Dobrze, że klawiaturka jest... Wszystko piekne, jestem oszołomiona... Zaglądam z podziwem. Pozdrawiam bardzo serdecznie. sylwia_lipka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. jeśli mogą osoby nie prowadzące bloga, to zapisuję sie z przyjemnością, bo Twoje prezenty są sliczne!pozdrawiam serdecznie
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. kotek cudny... i nie tylko kotek oczywiście.
    Chętnie zapiszę się w kolejkę, może mi się poszczęści:)
    pozdrawiam
    bodusia (bodusia@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cuda! :) grzech się nie zgłosić. Link na pasku bocznym po lewej ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękności :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej. Banerek w pasku bocznym bloga :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nagrody są superowe dlatego ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne!!!! Urzekła mnie obrączka...... Oczywiście ustawiam się po te cukierasy :)))
    (Umieściłam link na pasku bocznym po prawej stronie)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Również się zapisuję i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem! Piękna i orginalna biżuteria, jeszcze takiej nie mam :-)
    Poczekam, może ....
    Banerek będzie na pasku bocznym
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie! Może uda mi się zgarną te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się
    obserwuje i dodałam baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisana :)
    Baner na pasku bocznym.
    Serdecznie zapraszam na moje świąteczne candy :)
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  50. swietna bizuteria;) zglaszam sie z przyjemnoscia;)
    baner www.modelinkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. wspaniałe candy, podziwiam Twoją biżuterię :) obserwuję z przyjemnością, banerek zamieszczam na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne nagrody, z chęcią wezmę udział ;)
    Banerek w pasku bocznym - www.joanne-devian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział :) wstawiłam candy w pasku bocznym :) i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się do candy:) Jeden los - zawsze coś! m.hlafdiga@gmail.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. biorę udział:)
    obserwuję i lubię na facebooku
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. biorę udział :)
    informacja na Facebooku
    https://www.facebook.com/sylwia.bomba.7

    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się ^^
    paulina.olewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się :) może tym razem dopisze mi szczęście lullka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się :)

    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie otworzyłam bloga z listą candy i rozdawajek. Jeśli masz ochotę dodać swój konkurs zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ to oczywiste, że się zgłaszam :) i na pewno będę często zaglądać.
    Banerek umieszczam w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się! banerek na pasku bocznym. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się, zdjęcie lokuję na blogu http://http://jestemstokrotka.blogspot.com/
    (po prawej:) .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się :D
    Banerek na pasku bocznym na blogu: swiatdekoracji.blogspot.com (po prawej)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam,cudownosci rozdajesz ,stane po nie i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuję się:) Banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo proszę i mnie dopisać do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Staje w kolejce, a baner boczny tu: kurdemama.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam swój udział w Twojej zabawie. Banerek jest po lewej stronie na http://domzmozaikami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Kinga przepiękne cukierki przygotowałaś, zupełnie odlotowe. Nausznica jest niemożliwa, na pewno to nie jest nało.... ;)??? Dla kogoś, kto jak ja uwielbia czytać taka zakładka jest wspaniałym prezentem.

    Cieplutko pozdrawiam i banerek jest na pasku bocznym tu:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne rzeczy tworzysz. Chętnie zgłaszam się na candy, może dzięki takiej fantastycznej zakładce nadrobiłabym zaległości czytelnicze :)
    Banerek umieściłam w pasku bocznym.
    Zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale super :) Wymarzona nausznica!

    Bannerek na pasku bocznym.

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się :)
    Baner na pasku bocznym i oczywiście obserwuję z wielką przyjemnością, bo wszystkie rzeczy są piękne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://mjewelcrafting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. nausznica?? o rany ja się pierwszy raz z czymś takim spotykam a w ręku ( nie mówiąc i uchu ;) ) nie miałam nigdy :) banerek w bocznym pasku i sobie jeszcze poobserwuję a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. tak więc biorę udział w candy. Baner już jest na blogu: http://kamira90.blogspot.com/ no i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudne candy. Zapisuję się. Pozdrawiam Dobrar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie wezmę udział w zabawie. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Banerek umieściłam w pasu bocznym na moim blogu http://sosnowygaik.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. oczywiscie sie zapisuje :)
    a banerek umiescilam na babskieblogowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Również się zgłaszam :)
    Wstawiłam baner na: http://babska-torebka.blogspot.com/
    mój mail: nimva@op.pl

    Zapraszam Cię też na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. chcieć to mieć ... ja też Kinga więc pozdrawiam tym bardziej .. kot czadowy !!!!!

    banerek u mnie na pasku bocznym : handmadebyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. No jakżeby to było, gdybym się w kolejce po kotka nie ustawiła. A już tym łowickim kwiatkiem to mnie przekonałaś ostatecznie.
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów, a bannerek jest u mnie na prawym pasku bocznym pod linkami i blogrollem, o tu: http://chatazodzysku.blogspot.com

    Pozdrawiam najserdeczniej!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  84. widzę że tłumy biorą udział ale co szkodzi spróbować zwłąszcza że zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej kociej zakłądce! kocham koty!

    informacje o candy umieściłam na pasku bocznym mojego bloga po prawej stronie tam gdzie słodkośći :)

    blog również ląduje w ulubionych bo już widze że i miło tu i ciekawie

    pozdrawiam mrumru89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudne rzeczy chcesz nam podarować więc i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Informacja na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  86. Chętnie przyłączę się do tej dłuuuuugaśnej kolejki:) banerek na pasku bocznym po prawej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Oczywiście, że się zapisuję. Baner na bocznym pasku i zapisuję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się!
    banerek w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  89. ja też się zapiszę:)
    mój e-mail to anna.kawon@gmail.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dopiero dziś trafiłam na Twój blog ale z przyjemnością zapiszę się do zabawy choć na szarym końcu. Dopisałam się do obserwatorów a banerek jest w pasku bocznym mojego blogu.Bardzo bym chciała mieć Twoje cukiereczki szczególnie kociaka.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished to mention that I've truly loved browsing your blog posts. After all I will be subscribing for your feed and I'm hoping you write again very soon!


    Stop by my blog location voiture casablanca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)