niedziela, 4 listopada 2012

18-stkowo

Wczoraj mój brat obchodził 18-ste urodziny....... ach chciało by się mieć z powrotem tyle ;) z tej że okazji pokusiłam się o zrobienie exploding boxa ,w tej dziedzinie jestem raczej totalnym laikiem, ale jak na pierwszy raz nie wyszło najgorzej myślę... wykorzystałam tu kupione ostatnio w biedronce śliczne dziurkacze ozdobne :D i skromne materiały, czyli trochę bristolu, tekturkę, sznurek lniany, wstążkę, diamenciki i brokat w kleju ;) 
Dodatkowym prezentem był skromny miedziany nieśmiertelnik  ;)





12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent:) Bardzo podoba mi się Twój blogi Twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedziny
    m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za odwiedziny u mnie :D

      Usuń
  2. Piękne rzeczy robisz :) Podziwiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Prezent bardzo ciekawy. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, oryginalny prezent :) Piekne prace! Miło mi ze dolaczylas do mojego candy, powodzenia! pozdrawiam, eda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak wygląda box laika, to jestem pod wrażeniem... :) Tym bardziej, że to box dla faceta, więc było o 100% trudniej:) Piękne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o boxa to b.fajnie wyszedł bo świetnie pasuje do tych miedzianych nieśmiertelników:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudo:D szkoda, że nie jestem Twoją siostrą he he:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za takie mile słowa, o tak zrobienie boxa dla faceta nie było proste, długo myślałam w jakich kolorach ma być, ale na szczęście jakoś się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bombowo wyszło:)
    podziwiam każdy szczegół:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)