środa, 24 października 2012

Nowy sprzęt i .....

Co jakiś czas staram się wzbogacać mój mały warsztacik o nowy sprzęt co by ułatwić sobie życie ;) umilić pracę i stworzyć coś innego niż zwykle ;) Już jakiś czas temu przy okazji innych zakupów wyposażyłam się w komplet brzeszczotów, niestety jednak nie miałam do nich ramki - aż do dziś ;) Oczywiście na samej ramce się nie skończyło ;) kupiłam jeszcze nieodzowny element pracy podczas lutowania- pęsetę samozaciskową (jedną już wcześniej miałam i jestem z niej bardzo zadowolona :D).  Moją uwagę przykuły też znakowniki , zawsze podobało mi się umieszczanie napisów na biżuterii :D  miały być ok  3 mm a niestety wychodzą znaki wielkości 3,5-4mm (ogranicza to trochę możliwości) no ale już trudno, nie chce mi się już bawić w ich odsyłanie. Od razu je wypróbowałam i tak powstała szeroka miedziana obrączka z napisem LOVE ;) 



6 komentarzy:

  1. hihi podobnym sprzetem to mi u chirurga zęba wyrywali hihi :)
    Jak sprzęt potrzebny- trzeba kupić ! Jestem tego zdania i sama ostatnio kupuje namiętnie rózne przydasie i narzędzia :)
    Twoja biżu jest super, muszę pomyśleć nad bransoletką z jakims napisem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebny- nie potrzebny, ale czasem ciężko się oprzeć ;)No ładnie... teraz za każdym razem jak będę tej pęsety używała to będę myślała o dentyście ... buuu.... ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, bo ja tez choruje na ten alfabet :) Obrączka bardzo fajna, czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak miałam- ale że znalazłam nawet nie tak drogo to się skusiłam -2 mm były za około 70 zł razem przesyłka ;)

      Usuń
  3. Ja szukałam podobnych literek do odciskania w modelinie i też zależało mi aby były malutkie, bo tak jak piszesz, są większe możliwości. Ale jak widzę te Twoje też dają radę :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wzięcie udziału w candy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)